کد خبر: 1179869
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
فرماندار بهارستان:
فرماندار بهارستان در آیین تجلیل از ۴۶ الماس درخشان این شهرستان گفت: پیام شهدا و روحیه ازخودگذشتگی و ایثار همرزمانتان را به نسل جدید بویژه نوجوانان و جوانان منتقل کنید.
بهاره عشقی صابر

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، آیین تجلیل از ۴۶ الماس درخشان شهرستان بهارستان به ریاست عبداله نوحی فرماندار بهارستان و با حضور مسئولین ارشد شهرستان در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) برگزار گردید.

آیین تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان بهارستان تحت عنوان «الماس های درخشان» به ریاست فرماندار بهارستان و با حضور 46 نفر از آزادگان گرانقدر شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بخش بوستان، بخشداران، شهرداران، معاونین فرمانداری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، فرماندار بهارستان در این جلسه با بیان اینکه هدف از آغاز جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا و کشورهای غربی، به زانو درآوردن انقلاب نوپای ایران بود، گفت: صدام که بازیچه این کشورها بود، میخواست با تسلیحات غربی و ثروت کشورهای عربی، ضمن از پا درآوردن انقلاب اسلامی، این کشور اسلامی را به سلطه خود درآورد اما با شجاعت رزمندگان و دلاورمردان کشورمان در دفاع مقدس، حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

نوحی ادامه داد: امروزه نیز این جنگ ادامه دارد و از جنگ سخت به جنگ ترکیبی و شناختی تغییر رویه داده است و دشمن به دنبال ضربه زدن به کشور در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و ... است تا با ایجاد یأس و ناامیدی، بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان ضمن تجلیل از ایثار، فداکاری، صبر و استقامت رزمندگان بویژه آزادگان سرافراز، اظهار داشت: پیام شهدا و روحیه ازخودگذشتگی و ایثار همرزمانتان را به نسل جدید بویژه نوجوانان و جوانان منتقل کنید تا فداکاری های رزمندگان دوره دفاع مقدس از اذهان فراموش نشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار